torsdag 26 mars 2015

Nya utmaningar

För att lite få omväxling till allt allvarligt jag brukar ta upp skall jag berätta att jag börjat sälja PartyLight.
Tänk er alla dessa underbart vackra inredningsdetaljer som lyser upp hemmet och om man vill också sprider väldoft. PartyLights ljus finns i massor med olika färger och både doftfria, milda dofter och starkare dofter, allt efter smak och behov.
Efter att ha varit ickerökare i över två månader måste jag erkänna att mitt luktsinne blivit lite känsligare och även om jag lider av en lindrig form av doftallergi stör stanken av tobaksrökning mera. Just det ja, jag har kanske inte berättat att min man fortfarande röker så även om vi alltid begränsat vårt rökande till farstun så känner man lukten i hela hushållet.
Man kan köpa färdiga lösningar eller själv låta sin kreativitet blomma.
Om någon är intresserad så kan ni gå in i min webb-shop och handla eller kanske själv bli försäljare i PartyLights fantastiska team.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar